wtorek, 16 listopada 2010

Chilli brownies

Przyszedł ten dzień, kiedy należy sobie osłodzić jakoś wieczór. Nie musiałam się długo zastanawiać. Po prostu zajrzałam do szafki i dwie tabliczki czekolady się do mnie uśmiechnęły. Pomyślałam, że to będzie to. Ale! żeby nie było zbyt przyjemnie postanowiłam dodać odrobinę pikanterii w postaci chilli. Proponuje sprawdzić samemu. Działa!

Składniki:
200 g i gorzkiej czekolady
225g masła
3 całe jajka
2 łyżeczki cukru waniliowego
250 g cukru
150 g mąki
1/2 łyżeczki soli
1 bardzo drobno posiekane chilli

Przepis:
Masło i czekoladę topimy na parze na gładką masę. Jaja wbijamy do miski i z cukrami ubijamy, aż cukier się rozpuści. Gdy powstanie piana dodajemy mąkę i sól., mieszamy na jednolitą masę.Do czekolady dodaję chilli. Ostudzoną czekoladę dolewamy do masy jajecznej i mieszamy. Rozlewamy do natłuszczonej płaskiej blachy i pieczemy w 180 C przez 20 minut.
Mam nadzieję, że i Wam osłodzi to życie!


2 komentarze:

  1. z grzanym winem najlepsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuz, sprowadzasz mnie na złą drogę... Grubo po północy a ja ciasto zaczynam robić :D

    OdpowiedzUsuń