środa, 6 czerwca 2012

Mango Lassi


W upalne dni zawsze dobrze jest mieć kilka sposobów na orzeźwienie. Podaje właśnie jeden z nich. Mango Lassi poznałam kilka lat temu w Londynie, w knajpie tureckiej, co prawda, ale się zakochałam! Mój ulubiony napój ever! Przepis dziecinnie prosty i błyskawiczny.


Składniki:
Pół puszki pulpy z mango, ok 200g
3 łyżki miodu
pół szklanki mleka
małe opakowanie jogurtu
szczypta przyprawy do piernika

Przepis:
Wszystkie składniki dokładnie mieszamy. Posypujemy wierzch przyprawą. Opcjonalnie można dodać lód, zamiast mleka wodę gazowaną, a zamiast przyprawy do piernika cynamonu lub kardamonu! Ale najlepiej smakuje schłodzony!




2 komentarze:

  1. U mnie też będzie niedługo mango lassi tylko w ciut innym wydaniu. Twoje ma piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze powiedziawszy nigdy tego nie piłam, ale wygląda pięknie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń