czwartek, 7 czerwca 2012

Pasta Jajkowa

Na pewno każdy ma czasem ochotę na pastę jajeczną i zamiast zrobić sobie przyzwoitą w domu, kupują gotowe pasty naładowane konserwantami. Powiedziałam temu nie! i zrobiłam swoją, przepis dostałam od babci, bo babcia zawsze robi najlepsze! Smacznego!

Składniki:
5 jajek
2 łyżki majonezu
pęczek szczypiorku, najlepszy jest taki średniej grubości
100 g sera żółtego
sól

Przepis:
Gotujemy jajka do twardości. W między czasie na drobnych oczkach ścieramy żółty ser, szczypiorek siekamy. Schłodzone jajka również ścieramy na drobnych oczkach. Wszystko razem mieszamy i mamy gotową pastę. Jest pyszunia!



3 komentarze:

  1. kurczem, ja chyba jakaś dziwna! Nie lubie pasty jajecznej, zrobię sobię z tuńczyka :P
    pozdrawiam,
    Szana :)
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! Ja niestety zazwyczaj kupuję gotową pastę, ale twoja zachęciła mnie do tego by następnym razem zrobić samemu :)

    OdpowiedzUsuń